عکس؛ پرواز رونالدو پس از تبدیل شدن به آقای گل تاریخ

عکس؛ پرواز رونالدو پس از تبدیل شدن به آقای گل تاریخ

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، در پیروزی دو بر صفر بیانکونری‌ها مقابل ناپولی، موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند و در واقع راه را برای قهرمانی تیمش هموار تر کند. رونالدو با این گل رکوردی تاریخی را ثبت کرد و اکنون بر بام تاریخ فوتبال ایستاده است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس موفق شد در سوپرجام ایتالیا با پیروزی مقابل ناپولی قهرمان شود و کریستیانو رونالدو اولین جام خود در 2021 را بالای سر ببرد. فوق ستاره پرتغالی با گلزنی در این بازی به تعداد 760 گل در کل دوران حرفه‌ای خود در بازی های رسمی رسید و رکورد ژوزف بیکان با 759 گل را شکست و اکنون تبدیل به بازیکنی شده که بیشترین تعداد گل را در بازی های رسمی در کل تاریخ به ثمر رسانده است. رونالدو پس از گلش به ناپولی که باعث رکوردشکنی او شد، خوشحالی همیشگی خود را انجام داد و در تصویری جالبی که از او به ثبت رسیده است، گویا که رونالدو دارد پرواز می‌کند چرا که او اکنون بهترین گلزن کل تاریخ فوتبال است.

در هر صورت رونالدو که در اواخر 2020 به عنوان بهترین بازیکن قرن 21 از سوی موسسه گلوب ساکر انتخاب شده بود، اکنون هم به رکورد شکنی های خود در سال 2021 ادامه می‌دهد.

1470