رقابت منچستریونایتد و لیورپول برای جذب اعجوبه 9 میلیون پوندی

رقابت منچستریونایتد و لیورپول برای جذب اعجوبه 9 میلیون پوندی

پایگاه خبری فوتبالی - جمال موسیالا در بایرن مونیخ می درخشد. این پدیده 17 ساله توانسته با قرار گرفتن در ترکیب در کنار ستارگان بایرن مونیخ نامش را سر زبان ها بیاندازد. موسیالا در این فصل 18 بازی داشته که دوازده تایش در بوندسلیگا بوده است.

به گزارش فوتبالی، موسیالا که توان حضور در پست بال چپ، هافبک میانی و هافبک هجومی را دارد، در اشتوتگارت متولد شده اما می تواند برای انگلیس بازی کند و در تیم زیر 21 سال انگلیس هم بازی کرده است. این نوجوان در آکادمی چلسی رشد کرده و در سال 2019 به بایرن مونیخ رفته اما به نظر می رسد که مذاکرات در مورد قرارداد جدیدش به بن بست خورده است.

سایت گل گزارش داده است که بایرن مونیخ و موسیالا در مورد تمدید قرارداد با دستمزد هفتگی صد هزار پوند مذاکراتی داشته اند اما گفته می شود که منچستریونایتد و لیورپول در تلاش هستند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند و منچسترسیتی دیگر مشتری جدی است. موسیالا جوان ترین بازیکنی است که در بوندسلیگا برای بایرن بازی کرده و گل زده و وکلایش اعتقاد دارند که لایق افزایش دستمزد است.  این بازیکن هنوز 18 ماه دیگر  با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما هنوز قراردادش حرفه ای نیست و به همین خاطر احتمال جدا شدنش در زمستان وجود دارد.

ترانسفرمارکت قیمت موسیالا را 9 میلیون پوند تعیین کرده است و آینده درخشانی پیش روی اوست.

4125