فولام 1-2 منچستریونایتد؛ کامبک شیاطین سرخ برای صدرنشینی

فولام 1-2 منچستریونایتد؛ کامبک شیاطین سرخ برای صدرنشینی

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه کراون کاتج به مصاف فولام رفت و موفق شد بازی یک بر صفر باخته را با نتیجه 2 بر 1 عوض کند و بردی شیرین بدست بیاورد. منچستریونایتد که در تاریخ خود به کامبک زدن و بازگشت به بازی‌ها معروف است و در دوران سر الکس فرگوسن بار ها به بازی‌ها برگشته و کامبک زده بود یک بار دیگر این حس را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، فولام که در ورزشگاه خانگی خود موسوم به کراون کاتج در این بازی به میدان رفته بود، در دقیقه پنجم، گل اول بازی را وارد دروازه منچستریونایتد کرد و از آن‌ها پیش افتاد اما این نتیجه را نتوانست مدت زمان زیادی نگه دارد چرا که ادینسون کاوانی در دقیقه 21 گل مساوی را وارد دروازه فولام کرد و حساب کار یک بر یک شد اما این پایان کار نبود چرا که منچستریونایتد به نظر می‌رسد در این فصل به دنبال قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است و به فشار آوردن روی دروازه‌ی استون ویلا ادامه داد تا اینکه در نیمه دوم و در دقیقه‌ی 65 توسط پل پوگبا گل دوم خود را به ثمر رساند و از فولام پیش افتاد و این نتیجه را حفظ کرد و توانست که سه امتیاز بازی را بدست بیاورد.

منچستریونایتد اکنون مجددا بالاتر از منچسترسیتی صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس شده است اما یک بازی بیشتر انجام داده و باید دید که در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی می‎افتد.

1470