رکوردشکنی رونالدو؛ به تنهایی آقای گل تاریخ فوتبال شد!

رکوردشکنی رونالدو؛ به تنهایی آقای گل تاریخ فوتبال شد!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با گلزنی در مقابل ناپولی از رکورد ژوزف بیکان به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در بازیهای رسمی عبور کرد.

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره پرتغالی که به زودی 36 ساله می شود، گل اول یوونتوس را در بازی مقابل ناپولی به ثمر رساند تا به تیم تورینی در بازی مقابل ناپولی کمک کرده باشد. رونالدو با این گل 760 گله شد و حالا از ژوزف بیکان بازیکن اسطوره ای به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال عبور کرده است.

منابع مختلف آماری نظیر بین اسپورت، اسکواکا، سایت گل و مسترچیپ تایید کردند که رونالدو با 760 گل رسمی از بیکان عبور کرده و اکنون آقای گل کل تاریخ فوتبال است. به نظر می‌رسد که سال 2021 برای کریستیانو رونالدو بسیار خوب شروع شده است و او در این سال رکورد شکنی و ثبت آمار های تاریخی را آغاز کرده است. کریستیانو رونالدو در آخرین روز های سال 2020 از طرف موسسه گلوب ساکر به عنوان بهترین بازیکن قرن 21 انتخاب شده بود و اکنون در سال 2021 به روند خوب خود و رکورد شکنی هایش ادامه می‌دهد.

البته رونالدو در این فصل به همراه یوونتوس به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و باید دید که می‌تواند به این مهم دست پیدا کند یا خیر.

1470