اسدی در گفتگو با فوتبالی: در تراکتور فامیل بازی راه افتاده/ نیمکت تراکتور شایسته این تیم نیست

اسدی در گفتگو با فوتبالی: در تراکتور فامیل بازی راه افتاده/ نیمکت تراکتور شایسته این تیم نیست

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان سابق تراکتور و مربی حال حاضر تیم لیگ دویی عقاب تهران اعتقاد دارد نیمکت تراکتور در شان این تیم که الان تبدیل به یک برند شده نیست.

به گزارش فوتبالی، مرتضی اسدی در خصوص شرایط عقاب تهران گفت: در بازی مقابل ماهشهر توانستیم اولین  سه امتیاز را بگیریم. شرایط تیم مان رفته رفته بهتر می شود در حالیکه تیم ما دیر جمع شد و بیست روز قبل از بازی های لیگ هدایت این تیم را بر عهده گرفتم و بازیکنی به آن صورت  بیرون نمانده بود که ما بتوانیم جذب کنیم ولی با سعی و تلاش توانستیم از تیم هایی مثل ذوب آهن بازیکن بگیریم تا به تیم کمک کنند.

او در همین خصوص ادامه داد: ما علاوه بر اینکه خیلی سخت بازیکن گرفتیم زمان کمی برای بدنسازی داشتیم. در بازی قبل مقابل تیم قزوینی مستحق پیروزی بودیم و حتی پنالتی خراب کردیم ولی بازی را واگذار کردیم. روند رو به رشدی داریم و اتفاقات خوبی برای ما در ادامه کار افتاد، در بازی آخرمان سه گل زدیم و دو گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم ولی خدا را شاکریم اولین برد فصل را به دست آوردیم و با انگیزه فراوان برای بازی امیدیه حاضر می‌شویم.

کاپیتان سابق تراکتور در خصوص شرایط این تیم بعد از باخت به استقلال و اعتقاد برخی مبنی بر این که عیار این تیم را در  این دیدار می شد سنجید گفت: تراکتور نوسان دارد و تمام بحث من مدیریت تیم است. تراکتور یک برند است و اسم بزرگی دارد و یکی از قطب های فوتبال ما شده ولی بحث نیمکتش اصلاً شایسته این تیم نیست، اینکه ما هر مربی ای را بیاوریم در تراکتور کار کند در شان  و شخصیت این تیم  نیست. اگر ما صحبت می کنیم از سر دلسوزی است و اینکه مردم دوست دارند تراکتور به جایگاه واقعی خودش برگردد ولی متاسفانه با تصمیم گیری هایی که می شود این اتفاق نمی افتد.

اسدی در پایان افزود: به نظر من در تراکتور فامیل بازی اتفاق افتاده است! از نظر من باید تجدید نظر شود زیرا تراکتور باید در سه جبهه بجنگد و این موضوع می‌طلبد که یک تفکر حرفه ای تر به کار  رود و افراد بزرگی روی نیمکت این تیم بنشینند. امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد چون اگر اینگونه نشود مشکلات عدیده ای گریبان تراکتور را خواهد گرفت.

1122