آرسنال برای خرید هافبک نروژی رئال مادرید دست به کار شد

آرسنال برای خرید هافبک نروژی رئال مادرید دست به کار شد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال برای خرید قرضی مارتین اودگارد هافبک نروژی رئال مادرید دست به کار شده است و با توجه به کمبود دقایق می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اسکای اسپورت گزارش داده است که آرسنال در نظر دارد که هافبک نروژی را پس از جدایی مسعود اوزیل به خدمت بگیرد. در حقیقت آرتتا از خرید بازیکن نروژی به خدمت گرفته و او را بهترین گزینه برای جانشین بازیکن آلمانی می داند. اودگارد برای جدایی از رئال مادرید درخواست داده است که به نظر می رسد احتمال جدایی وی در ده روز پایانی نقل و انتقالات کم نباشد.

اودگارد در تابستان پس از سالها حضور در فوتبال هلند و تجربه حضور در رئال سوسیه داد به رئال مادرید برگشت اما دقایق کافی نداشته و به همین خاطر به جدایی فکر می کند. بازیکن نروژی حس می کند که به اندازه ای که در تابستان گذشته به او وعده داده شد، بازی نمی کند و حالا آرسنال به جدی ترین رقیب رئال سوسیه داد برای جذب بازیکن نروژی تبدیل شده است.

اودگارد در حال حاضر از مدیران رئال مادرید خواسته درخواست جدایی او را در زمستان بدهند چرا که از نیمکت نشینی خسته شده و باید دید که چه اتفاقاتی در پیش است و این بازیکن از رئال جدا می شود یا نه.

4125