عکس؛ مسی و رونالدو با ریش و موی بلند چه شکلی می‌شدند؟

عکس؛ مسی و رونالدو با ریش و موی بلند چه شکلی می‌شدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، به عنوان دو فوق ستاره‎ی عصر حاضر جهان فوتبال، همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده‌اند و از ریز تا درشت رفتار ها و حرکات آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است. مسی و رونالدو در دوران حرفه‌ای خود مدل های مختلفی به مو های خود داده‎اند و لئو مسی هم برای سال‌ها ریش گذاشته بود. اکنون تصویر جالبی از مسی و رونالدو در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، تصویری از مسی و رونالدو با مو ها و ریش های بسیار بلند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و وایرال شده است. این تصاویر ساختگی با استفاده از نرم افزار هایی که قابلیت تغییر چهره را دارند بر روی مسی و رونالدو اعمال شده‌اند و چهره‌ی این دو را به طور کامل تغییر داده‌اند و نتیجه‌ی آن جالب توجه شده و در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

لیونل مسی در سال‌های گذشته ریش گذاشته بود و با توجه به قابل تصور بودن مو های بلند او، به علت اینکه در سال‌های ابتدایی دوران حرفه‌ایش مو های بلندی داشت، چهره‌ی مسی چندان دور از انتظار و عجیب و غریب نشده است اما چون کریستیانو رونالدو تاکنون ریش نگذاشته است، چهره‌ی او بسیار عجیب و غریب و دور از انتظار از آب درآمده و با مو های بلند، شکلی کاملا متفاوت به خود گرفته است.

1470