عکس؛ تیپ خاص و کاملا متفاوت پیکه با لنگله هنگام دریافت ماشین!

عکس؛ تیپ خاص و کاملا متفاوت پیکه با لنگله هنگام دریافت ماشین!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان باشگاه بارسلونا امروز از کمپانی کوپرا، آخرین مدل‌های ماشین این برند را دریافت کردند. انتخاب ماشین‌ها بین دو مدل کوپرا لئون (CUPRA León) و کوپرا آتکا (CUPRA Ateca) بود. بوسكتس، پیکه، ترشتگن، دي يونگ، لنگله، بریتویت، پوچ، پیانیچ، دست، پدري، ترينكائو از جمله ۱۹ بازیکنی بودند که از این برند، اتومبیل مورد نظر را دریافت کردند.

به گزارش فوتبالی، اما نکته‌ی جالبی که در این اهدای خودرو ها وجود داشت، تیپ برخی از بازیکنان بود به طوری که جرارد پیکه با لباس های بیرونی و تیپی خاص برای دریافت خودروی خود حاضر شده بود که این تیپ کاملا با لباس‌ها و تیپی که کلمنت لنگله داشت، متفاوت بود. لنگله با همان لباس تمرینی بارسلونا و در واقع شرت ورزشی و گرمکنی که بر تن داشت برای دریافت این ماشین حاضر شد. لباس هایی که کاملا با پیکه متفاوت بودند و همین مسئله باعث سوژه شدنشان شد. 

لنگله و پیکه هر دو مدافعان وسط بارسلونا هستند که از اسپانسر باشگاه خودرو های خود را دریافت کردند اما تیپ آن‌ها هنگام دریافت خودرو ها بسیار متفاوت بود. ماشینی که لنگله دریافت کرد کوپرا فورمنتور بود که توسط همین کمپانی یعنی کوپرا که یکی از اسپانسر های باشگاه بارسلوناست به او داده شد.

1470