عکس؛ چهره خندان مانژوکیچ و پیولی در اولین تمرین

عکس؛ چهره خندان مانژوکیچ و پیولی در اولین تمرین

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات، به تازگی به باشگاه میلان پیوسته است. او در اولین جلسه تمرینی خود در این باشگاه بسیار شاداب بود و با چهره‌ای خندان در این تمرینات حاضر بود و زیر نظر استفانو پیولی در تمرینات بدنسازی میلان هم شرکت کرد که پیولی هم چهره‌ی خندانی داشت و ماریو مانژوکیچ همراه با او تمریناتی پر انرژی را سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، مانژوکیچ که سابقه بازی در تیم‌هایی چون بایرن مونیخ و یوونتوس را دارد در ماه‌های گذشته بدون تیم بوده و از زمانی که الدحیل را ترک کرد در هیچ تیمی حضور نداشته است. از سوی دیگر میلانی‌ها که از حضور یک بازیکن باتجربه در نوک پیکان خط حمله‌شان سود می‌بردند به دنبال او رفتند تا این بازیکن ۳۴ ساله را هم جذب کنند. اکنون اولین جلسه تمرینی ماریو مانژوکیچ در باشگاه میلان برگزار شده است و در واقع این بازیکن اولین تمرینات خود را به همراه این باشگاه انجام داده.

در هر صورت باید دید که عملکرد او در باشگاه میلان چگونه خواهد بود و می‌تواند در کنار زلاتان به این تیم کمک زیادی کند تا به قهرمانی در سری آ برسد چرا که میلان در این فصل از سری آ صدرنشین بوده و با عملکرد خوب خود در حال پیش رفتن برای رسیدن به عنوان قهرمانی است.

1470