کریمی: ذوب‌آهن با بدشانسی در انتهای جدول است

کریمی: ذوب‌آهن با بدشانسی در انتهای جدول است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط‌مان در جدول خوب است ولی باید در آینده بهتر از این باشیم.

به گزارش فوتبالی، فرید بهزادی کریمی پس از تساوی بیرون از خانه نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در بیشتر بازی‌های خارج از خانه باخته بودیم و امروز آمده بودیم که با دست پُر برگردیم. خوب بازی کردیم و توانستیم یک امتیاز از تیم خوب ذوب آهن بگیریم. این تیم با بدشانسی الان در انتهای جدول است. با بازی منطقی و متفکرانه توانستیم یک امتیاز بگیریم و جایگاه‌مان را در جدول تثبیت کردیم.

وی افزود: در نیمه اول به خاطر بادی که سمت ما بود و با فشار حریف، بیشتر تحت فشار بودیم. ولی در نیمه دوم بهتر بودیم و خوب کار کردیم. البته دقایق آخر بازی کمی عقب نشینی کردیم که منطقی بود چون ذوب آهن به برد احتیاج داشت و حمله می‌کرد.

هافبک نفت مسجد سلیمان در مورد حضور این تیم در جایگاه پنجم جدول عنوان کرد: تیم ما جوان است و کادرفنی خیلی قوی هم داریم. آن‌ها با کارهایی که انجام می دهند توانسته‌اند ذهنیتشان را به بازیکنان القا کنند. کادرفنی ما توانسته ایده جدیدی را به فوتبال مسجدسلیمان وارد کند. شرایطمان در جدول خوب است ولی باید در آینده بهتر از این و برای تیم مثمر ثمرتر باشیم.

7474