معرفی فانوس بدستان لیگ برتر؛ ماشین، ذوب یا نساجی؟

معرفی فانوس بدستان لیگ برتر؛ ماشین، ذوب یا نساجی؟

پایگاه خبری فوتبالی- جدول این روزهای لیگ برتر ایران، با برگزاری یک بازی آنچنان دچار تغییر می شود که هر تیم نمی تواند روی جایگاهش حساب کند.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های لیگ برتری فوق‌العاده نزدیک به هم به نظر می‌رسند و رقابت کاملا فشرده‌ای بین تیم ها مخصوصا در پایین جدول در جریان است. 

همانطور که گفته شد چند نتیجه به راحتی می‌توانند جایگاه تیم‌ها را تغییر بدهند و شرایط را عوض کنند.

 تا اینجا تیمها برخی ۱۱ و برخی ۱۲ بازی انجام داده اند و چند هفته بیشتر تا پایان نیم فصل باقی نمانده است.

 لیگی که احتمال می رود به همان اندازه که نبرد جذاب قهرمانی در آن تا آخرین روز و آخرین هفته ادامه داشته باشد به همان اندازه رقابت در پایین جدول برای فرار از سقوط ادامه خواهد داشت.

در انتهای جدول، اوضاع برای چند تیم اصلا مطلوب به نظر نمی‌رسد. ماشین‌سازی در ۱۱ هفته اخیر فقط چهار امتیاز گرفته و بدون قید و شرط، کاندیدای سقوط محسوب می‌شود. ذوب آهن هم با رحمان رضایی از شروع لیگ تا به امروز و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان برنده هیچ مسابقه‌ای نشده است. آنها با هشت امتیاز، تیم دوم منطقه سقوط هستند. ذوب آهن در بازی امروز امید زیادی به پایان ناکامی‌ و کسب پیروزی خانگی داشتند ولی نتوانستند از موقعیت‌های خود بهره ببرند و دو امتیاز دیگر را هدر دادند تا احتمالا این نتیجه منجر به پایان کار رضایی و ذوب، بنابر اولتیماتوم باشگاه شود.

 سومین و آخرین تیمی که هنوز نتوانسته امتیازهایش را در لیگ برتر دورقمی کند، نساجی قائمشهر است. جالب اینکه دو تیم از این سه تیم، در طول فصل مربی‌شان را عوض کرده‌اند اما رحمان رضایی تا این هفته روی نیمکت ذوب دوام آورده است.

مجید جلالی در اولین بازی که روی نیمکت نساجی نشست امیدوار بود به هشت هفته ناکامی متوالی این تیم پایان بدهد. او مثل همیشه از روی نیمکت نظاره گر بازی بود و اما در پایان باز هم مغلوب شهرخودرو شدند تا تغییرات در این تیم و بازگشت مجید جلالی به نساجی هم نتواند مشکلات فنی این تیم را در داخل زمین رفع کند. البته هنوز برای قضاوت درباره عملکرد جلالی زود است اما نساجی اگر نجنبد دوباره لیگ یکی می شود.

باید دید تا پایان فصل برای تیمهای فانوس بدست چه اتفاق هایی می افتد.

7655