دستیار کیکه ستین: مسی پس از جدایی‌ام از بارسلونا با من خداحافظی نکرد

دستیار کیکه ستین: مسی پس از جدایی‌ام از بارسلونا با من خداحافظی نکرد

پایگاه خبری فوتبالی – سارابیا، دستیار سابق کیکه ستین در تیم بارسلونا که هم اکنون به عنوان سرمربی تیم اف سی آندورا به مالکیت پیکه انتخاب شده درباره دوران حضورش در بارسا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ادر سارابیا در جدیدترین گفت و گوی خود به رادیو مارکا گفته: ما در دورانی سخت در بارسلونا حضور پیدا کردیم. مسی نشان داد از شرایط راضی نیست و نه تنها از ما که از باشگاه هم راضی نیست. نمی‌دانم  مسی با ستین خداحاظی کرد یا خیر اما با من خداحافظی نکرد. اگر به دوران حضورمان در بارسلونا برگردیم ۹۹ درصد همان کارها را دوباره انجام می‌دهیم.

سارابیا درباره اختلافاتش در مسی و فیلم‌هایی که از بي‌توجهی مسی به او منتشر شد گفته: فکر نمی‌کنم اتفاقاتی که در در دیدار مقابل سلتاویگو یا در دیدارمشهور در نیوکمپ رخ داد به من آسیب رسانده باشد. این مسئله به من کمک کرد تا چیزهایی را یاد بگیرم. چیزی که داخل رختکن اتفاق می‌افتد یک چیز است و چیزی که از بیرون به نظر می‌رسد چیزی دیگر است.

سرمربی جدید تیم آندورا گفته: پیکه من را برای سرمربیگری می‌خواست و این مسئله واضح بود. پیکه می‌خواهد تیمش در لالیگا حضور پیدا کند. او جاه طلبی لازم را دارد اما می‌داند که باید تلاش کند.

1101