مهاجم آرژانتینی سابق اینتر: به مارتینز پیشنهاد کردم به بارسلونا نرود

مهاجم آرژانتینی سابق اینتر: به مارتینز پیشنهاد کردم به بارسلونا نرود

پایگاه خبری فوتبالی – هرنان کرسپو درباره شرایط ۲ تیم میلان و اینتر در کورس قهرمانی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کرسپو در جدیدترین گفت و گوی خود به گازتا گفته: خیلی خوشحالم که شهر میلان پس از سال‌های سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا در حال بازگشت به اوج است. در نهایت هم میلان و اینتر مدعیان اصلی هستند. اینتر بازی بسیار خوبی مقابل یوونتوس انجام داد. آن‌ها فقط بازی خود را برنده نشدند، بلکه کاملا بازی را در اختیار گرفتند اما همچنان برای‌شان جای پیشرفت وجود دارد. اینتر تیم بسیار منسجمی است و بازیکنان بسیار خوبی از نظر تکنیکی و قدرت بدنی دارد. به اشرف حکیمی نگاه کنید که باید با تک تیرانداز او را متوقف کرد و لوکاکوی پرقدرت.

مهاجم آرژانتینی تیم اینتر درباره مارتینز گفت: درباره لوتارو هم باید بگویم من به او پیشنهاد کردم که انتقال به بارسلونا را نپذیرد و کارم درست بود. لوتارو یک قهرمان است. یک تمام کننده نترس که همیشه در حرکاتش داخل محوطه جریمه تصمیمات درستی می‌گیرد.

کرسپو که سابقه بازی در میلان را هم دارد در ادامه افزود: میلان برد آسانی مقابل کالیاری داشت. آن‌ها فشار اینتر را حس می‌کنند. میلانی‌ها تیم متحدی دارند که دوست خوب من، پائولو مالدینی ساخته. آن‌ها زلاتان را دارند که باید به بازیکنان جوان تدریس کند. اینتر سازماندهی خوبی برای برد دارد اما میلان فراتر از حد و حدودش کار کرده. هنوز نمی‌دانم کدام تیم قهرمان می‌شود. ماجرا مانند یک دربی است!

1101