پیکان 2 - مس رفسنجان 3/ درخشش امامعلی مقابل تیم سابق

پیکان 2 - مس رفسنجان 3/ درخشش امامعلی مقابل تیم سابق

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت دو تیم پیکان و مس رفسنجان در لیگ بیستم با برتری 3 بر 2 به نفع مس رفسنجان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار شاگردان ربیعی موفق شدند با نتیجه 3 بر 2، میزبان خود پیکان تهران را شکست دهند. مس ابتدا در بازی از پیکان عقب افتاد اما در همان نیمه نتیجه را جبران کرد تا دو تیم با تساوی یک یک به رختکن بروند. اما در نیمه دوم مس توانست دو بار در بازی پیش بیفتد و در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر 2 به نفع خود به پایان برساند.

چهارشنبه 1 بهمن 99

پیکان - مس رفسنجان  ساعت 15

تیم داوری: پیمان فرخی مهر- محمد رضا ابوالفضلی – یوسف مغروری – محمد نوری  

ترکیب پیکان

محمد دریس، آرش قادری، نادر محمدی، علیرضا کوشکی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، امیر روستایی، سیدمحمد ستاری، مجید عیدی، رضا جبیره، اسماعیل بابایی

ترکیب مس رفسنجان

داوود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور، هومن ربيع زاده، میثم نقی‌زاده، محسن آذرباد، سجاد آشوري، مهرداد رضايی، فراز امامعلی، محمد قاضی

کارت قرمز

مس رفسنجان: محمد قاضی (89)

شرح گل

پیکان (1-0): در دقیقه 8 ارسال کرنر توسط امیر روستایی در محوطه جریمه با ضربه سر آرش قادری همراه شد ولی پس از یک رفت و برگشت توپ به دستان یکی از مدافعان مس رفسنجان برخورد کرد و پیمان فخری مهر اعلام پنالتی کرد. اسماعیل بابایی پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی ضربه او را دروزاه بان مس مهار کرد. در برگشت این ستاری بود که در دقیقه 10 حساب کار را به سود پیکان کرد و تیمش را با یک گل پیش انداخت.

مس رفسنجان (1-1): ارسال عمقی به پشت محوطه جریمه تیم فوتبال پیکان با خروج اشتباه دریس گلر تیم میزبان همراه شد و فراز اماملی هم به خوبی از این اشتباه استفاده کرد و پس از جا گذاشتن گلر، گل تساوی را در دقیقه 40 ثبت کرد.

مس رفسنجان (2-1): ارسال از جناح چپ تیم فوتبال پیکان روی تیرک دوم این تیم فرود آمد و ضربه سجاد آشوری علی رغم اینکه در بین راه به دستان دریس برخورد کرد، وارد دروازه شد تا دقیقه  49 شاگردان محمد ربیعی گل دوم بازی را وارد دروازه تیم پیکان کرده باشند.

پیکان (2-2): ارسال کرنر روی دروازه مس، در یک رفت و برگشت پشت محوطه جریمه به درویشی رسید و این بازیکن به توپ ضربه زدکه در مرحله اول توپ به تیرک برخورد کرد ولی در برگشت بار دیگر توپ زیر پای درویشی افتاد و شوت او اینبار وارد دروازه شد تا در دقیقه 51 و فقط چند دقیقه پس از گل برتری مس، پیکان گل تساوی را به ثمر برساند.

مس رفسنجان ( 3-2): در دقیقه 79 دفع اشتباه دریس که روز خوبی در دروازه پیکان نداشته سبب شد تا توپ به فراز امامعلی برسد و او توانست گل دوم خودش و گل سوم مس رفسنجان را ثبت کند.

6641