گزارش ویژه/ رسول پناه ماند تا نشان دهد به صورت ویژه حمایت می شود!

گزارش ویژه/ رسول پناه ماند تا نشان دهد به صورت ویژه حمایت می شود!

پایگاه خبری فوتبالی- شایعه استعفای رئیس هیات مدیره قرمزها این روزها به یکی از سوژه های داغ رسانه ها تبدیل شده است و هر روز اخبار جدیدی درباره این شایعه منتشر می شود.

به گزارش فوتبالی، در حالی از چند روز پیش اخباری تایید نشده مبنی بر استعفای مهدی رسول پناه از ریاست و عضویت در هیات مدیره پرسپولیس منتشر شد و حتی برنامه فوتبال برتر در یک حرکت عجیب استعفای رسول پناه را اعلام کرد اما او همچنان رئیس هیات مدیره پرسپولیس است و گویا قصدی برای استعفا از جمع اعضای هیات مدیره این باشگاه ندارد. 

 همانطور که همه دیدند بعد از دربی بود که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای اولین بار لب به انتقاد از عملکرد رسول پناه گشود و با انتقاد از رفتارهای او در قبال باشگاه، بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی رفتار او را مصداق بارز توهین دانست و در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال خظاب به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد اگر تا دو روز پس از دربی این شخص(مهدی رسول پناه) از جمع اعضای هیات مدیره این باشگاه استعفاء ندهد باید منتظر پیامدهای این موضوع باشد. پیامد هم انتشار قسمت سوم از ویدیوهای رسول پناه بود.

صحبت های های یحیی گل محمدی که با انتقاد تنی چند از اهالی فوتبال همراه شد. خیلی ها از آن به عنوان یک اولتیماتوم به وزیر ورزش نام بردند و گفتند مربی نباید در کار مدیریت دخالت کند و حتی با عکس العمل علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش مواجه شد و اعلام کرد احتمالا بر اثر خستگی ناشی از بازی دربی این صحبت ها را بر زبان آورده است. 

پس از این صحبت ها هر چند یحیی گل محمدی به نشانه اعتراض در تمرینات روز بعد از دربی شرکت نداشت اما به ظاهر در جلسه با جعفر سمیعی قول رفتن رسول پناه و علی رغبتی را گرفت که دوشنبه شب رغبتی استعفا داد و از هیات مدیره خارج شد اما رسول پناه علیرغم اینکه محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر مدعی شود روز گذشته استعفا خواهد داد همچنان بر صندلی ریاست هیات مدیره تکیه زده است و گفته می شود که حمایت تمام و کمال وزارت ورزش و شخص مسعود سلطانی فر را به همراه خود دارد.

رسول پناه درحالی همچنان برخلاف بسیاری از اخبار که منتشر می شود رئیس هیات مدیره است که در چند روز گذشته جلساتی را با حضور مصطفی قنبرپور برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس برگزار کرده است و این یعنی همچنان خبری از استعفای رئیس پرحاشیه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیست و علیرغم اینکه حراست وزارت ورزش و جوانان قول بررسی صحبت ها و ادعاهای رسول پناه را داده اند اما او فعلا در مقام رئیس هیات مدیره فعالیت می کند و برای انتخاب جایگزین علی رغبتی یکی از اعضای با نفوذ سابق هیات مدیره پرسپولیس رابزنی کرده و جلسه برگزار می کند.

رسول پناه دقایقی قبل با انتشار متنی که در اختیار رسانه ها قرار گرفت بعد از چند ماه بالاخره نسبت به صحبت های منتسب به وی که در فایل های صوتی و تصویری منتشر شد عذرخواهی کرد و اعلام کرد" متاسفانه در روزهای اخیر انتشار تقطیع شده ویدئوهایی از صحبت های بنده در جمع چند هوادار و سوبرداشت ها از این صحبت ها به دلیل تقطیع فیلم، باعث ایجاد حاشیه و البته ناراحتی بخش بزرگی از مردم متدین و انقلابی کشورمان شده است،لازم می دانم از عموم مردم به ویژه هواداران پرسپولیس بابت این اتفاق عذرخواهی کنم از آنها بخواهم با اتحاد و همدلی، باشگاه بزرگ پرسپولیس را برای رسیدن به قهرمانی پنجم و ثبت یک رکورد دست نیافتنی، یاری کنند."

پیام مهدی رسول پناه و اشاره به تلاش برای قهرمانی پنجم پرسپولیس نشان می دهد که او همچنان با حمایت تمام قد وزارت ورزش و جوانان و علیرغم صحبت های منتشر شده و به کار بردن الفاظ رکیک درباره بازیکنان و کادر فنی این تیم همچنان رئیس هیات مدیره پرسپولیس است و عزمی برای برکناری او در این وزارتخانه وجود ندارد. دلیل این اتفاق هم به خاطر ۱۳ میلیارد تومانی است که رسول پناه و رفقایش به باشگاه پرسپولیس داده اند و تا این پول را رسول پناه نگیرد از هیات مدیره نخواهد رفت.

7655