هم‌تیمی سابق راموس: خواب گلزنی او در فینال لیگ قهرمانان را دیده بودم

هم‌تیمی سابق راموس: خواب گلزنی او در فینال لیگ قهرمانان را دیده بودم

پایگاه خبری فوتبالی – هم تیمی راموس در تیم سویا اعلام کرده شب قبل از فینال سال ۲۰۱۴ که رئال مادرید به قهرمانی اروپا رسید خواب دیده راموس گلزنی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴ یکی از خاطره انگیزترین فینال‌های لیگ قهرمانان برای رئالی‌ها بود که در آن راموس در دقایق پایانی گل تساوی رئال مادرید را زد و در ادامه هم دیگر بازیکنان گلزنی کردند تا مادریدی‌ها برای دهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان شود.

داریو سیلوا، هم‌تیمی سابق سرخیو راموس در تیم سویا که یکی از صمیمی‌ترین دوستان این بازیکن اسپانیایی است اعلام کرده شب قبل از برگزاری فینالی که به دهمین قهرمانی لیگ قهرمانان منجر شد خواب دیده سرخیو راموس گلزنی می‌کند.

سیلوا در گفت و گو با رادیو مارکا گفته: روز قبل از فینال دهمین جام رئال مادرید در لیگ قهرمانان خواب یک گل در تیر دوم و صورت سرخیو راموس را دیدم. بچه هایم به من خندیدند. من به سرخیو راموس پیام فرستادم و گفتم چه اتفاقی افتاد؟ من در تلویزیون ندید‌ام.

این بازیکن اروگوئه‌ای قبل از دیدار فینال به راموس اطلاع داده که خواب گلزنی او را دیده. او به مارکا گفته: سرخیو این مسئله را می‌داند. به او شب قبل از آن فینال گفتم و شما می توانید از او بپرسید.

1101