عکس؛ ورود رونالدو با شلوار به عنوان بازیکن تعویضی در لیگ پرتغال!

عکس؛ ورود رونالدو با شلوار به عنوان بازیکن تعویضی در لیگ پرتغال!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ دسته‌ی پایین تر پرتغال، اتفاق بسیار جالب و نادری افتاد به طوری که تاکنون در سطح لیگ های اروپایی شاهد چنین اتفاقی نبوده‌ایم. یکی از بازیکنان که نامش "رونالدو تاوارز" بود، پس از تعویض و هنگام ورود به زمین، آنقدر عجله کرد که فراموش کرد شلوار گرمکن خود را در بیاورد و به جای آن شرت ورزشی بپوشد و با همان شلوار وارد زمین شد.

به گزارش فوتبالی، در بازی پنافیل و ویزلا در دسته‌ی دوم لیگ پرتغال که با پیروزی سه بر یک ویزلا همراه شد، بازیکن شماره 9 پنافیل هنگام ورود به زمین یادش رفت که شلوارش را درآورده و شرت ورزشی بپوشد. در آن هنگام بازی یک بر یک بود و این بازیکن می‌خواست هر چه زود تر به کمک تیمش بیاید. این بازیکن که "رونالدو تاوارز" نام دارد، در دقیقه 69 به جای گوستاوو هنریک آلوز وارد زمین شد اما یادش رفت که شلوارش را با شرت ورزشی تعویض کند.

او پس از اینکه به سرعت خود را به ضربه‌ی کرنر تیمش رساند و در آن مشارکت داشت، متوجه شد که شلوار پوشیده است و آن را که به عنوان گرمگن استفاده کرده، در نیاورده است تا با شرت وارد زمین شود. به همین علت به بیرون زمین رفت و به سرعت آن را تعویض کرد.

1470