درخواست جالب زلاتان از خبرنگار پیش از مصاحبه

درخواست جالب زلاتان از خبرنگار پیش از مصاحبه

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی در مقابل کالیاری 90 دقیقه بازی کرد، دبل کرد و در پایان بازی با خبرنگاری مصاحبه کرد که جوان تر از او بود و به همین خاطر صحبت های جالبی با این خبرنگار داشت.

به گزارش فوتبالی، ایبرا در پیروزی میلان مقابل کالیباری و حفظ صدرنشینی برای روسونری ها فیکس شد. او عنوان بهترین بازیکن میدان را به شکل اجتناب ناپذیری تصاحب کرد و به همین خاطر باید در مصاحبه بعد از بازی حضور پیدا می کرد.  بسیاری از بازیکنان در زمان چنین مصاحبه هایی نفس کافی را ندارند و ایبرا هم دوست نداشت که این قدر سریع در مصاحبه حضور پیدا کند. حالا اسکای اسپورت پشت صحنه جالبی از صحبت های ایبرا با خبرنگار منتشر کرده است. مهاجم سوئدی در ابتدا از مصاحبه کننده می پرسد که چند سال سن دارد که په په دی استفانو خبرنگار اسکای اسپورت گفت:" از تو جوان تر هستم." اما پاسخ ایبرا جالب بود:" خب در این صورت باید در ابتدا دنبال من بدوی و بعد مصاحبه می کنیم و در آن زمان ببینیم که چطور خواهی بود و آیا می توانی مصاحبه کنی یا نه!"

ایبراهیموویچ در این فصل در سیزده بازی برای میلان سیزده گل به ثمر رسانده که مجموعا در هشت بازی در لیگ ایتالیا دوازده گل زده و خوش درخشیده است.

4125