توپ فوتبال گمشده‌ای که پس از سفری هفت روزه به دختربچه 10 ساله رسید!

توپ فوتبال گمشده‌ای که پس از سفری هفت روزه به دختربچه 10 ساله رسید!

پایگاه خبری فوتبالی - زمانی که ایفه 10 ساله به صورت اتفاقی توپ خود را در ساحل وودستون در منطقه واترفورد در ایرلند به دریا انداخت، شاید هرگز فکر نمی کرد که این توپ دوباره به دستش برسد.

به گزارش فوتبالی، ایفه، دختربچه 10 ساله و پدرش رویایری نیل نیوکایل وقتی که در روز 10 ژانویه توپشان به دریا افتاد، چاره ای جز تماشای دور شدن آن نداشتند. اما هفت روز بعد، یک زن در منطقه لیانریستود در ولز، این توپ را پیدا کرد که از طریق دریا به ساحل رسیده بود. این توپ بیش از 200 کیلومتر در دریای ایرلند طی کرده بود تا این که به غرب ولز رسیده بود. خانم دنتون وقتی توپ و اسم ایفه را روی آن دید، سعی کرد که صاحبش را پیدا کند و به همین خاطر در پیامی در فیسبوک نوشت:" اگر کسی ایفه نیل نیوکایل را می شناسد، به او بگوید که توپ فوتبالش از طریق آب به ساحل لیانریستود در ولز غربی رسیده است. در عجب هستم که چقدر طول کشیده که توپ از ایرلند به این جا برسد!"

خیلی سریع این پست فیسبوکی وایرال شد و پدر ایفه از طریق شبکه های اجتماعی متوجه شد که توپ دخترش پیدا شده و در پیامی از خانم دنتون تشکر کرد و در پاسخ به صفحه فیسبوک وی نوشت:" من پدر ایفه هستم. او ده ساله است و توپش را در ساحل وودستون در روز یکشنبه گم کرد. اب، این توپ را با خودش برد و ما چاره ای جز تماشای دور شدنش نداشتیم. تصویری که منتشر کردید را به دخترم نشان دادم و او فکر می کند که حالا خیلی معروف شده است. ممنون از پیامی که منتشر کردید."

در حقیقت بین زمان پست خانم دنتون و پیام پدر ایفه فقط پنج ساعت فاصله بود، نکته ای که قدرت بالای شبکه های اجتماعی را نشان می دهد.

4125