مشت‌زنی مسی چقدر برای بارسلونا آب خورد؟

مشت‌زنی مسی چقدر برای بارسلونا آب خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا با نتیجه‌ی سه بر دو مغلوب اتلتیک بیلبائو شد و در نهایت این جام را از دست داد. عجیب ترین نکته‌ی این بازی، مشت‌زنی لئو مسی در دقیقه‌ی 120 به پشتِ سر بازیکن اتلیتک بیلبائو بود که باعث اخراج فوق ستاره آرژانتینی شد.

به گزارش فوتبالی، خودِ لیونل مسی دو جلسه از همراهی تیمش به خاطر حرکت غیر ورزشی و اخراجی که داشت، محروم شد و این قضیه خودش ضربه‌ای بزرگ به بارسلونایی که در اوضاع بحرانی قرار دارد، است. اما این تمام قضیه نیست چرا که باشگاه بارسلونا هم به خاطر این حرکت، جریمه‌ی نقدی شده است. خودِ لئو مسی هم علاوه بر محرومیتش به خاطر زدن ضربه با دست به سر بازیکن بیلبائو دچار جریمه‌ی نقدی شده بود و باشگاه بارسلونا هم به این جریمه دچار شده است.

در حقیقت باشگاه بارسلونا به خاطر رفتار غیر ورزشی و غیر حرفه‌ای فوق ستاره آرژانتینی خود، مبلغ 700 یورو جریمه شد که رقم چندانی به حساب نمی‌آید اما با توجه به اینکه لئو مسی در بطن قضیه قرار داشته، این ارقام هم مورد توجه قرار گرفته‎اند. در هر صورت باید دید که ادامه‌ی بازی ها برای بارسلونا به چه شکل پیش خواهد رفت. با توجه به اینکه مسی هم در دو بازی آینده غایب خواهد بود.

1470