بارسلونا در 10 روز باقی مانده از ژانویه، خرید می‌کند؟

بارسلونا در 10 روز باقی مانده از ژانویه، خرید می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا شکست بدی را مقابل اتلتیک بیلبائو متحمل شد تا مشخص شود که این تیم هنوز هم در اوضاع خوبی نیست و شرایط ایده‌آلی را سپری نمی‌کند. رونالد کومان برای شروع پروژه‌ی جدیدش در بارسلونا می‌خواست بازیکنانی را که به آن‌ها اعتقاد دارد به بارسا بیاورد و آن‌هایی را که از نظرش ناکارآمد هستند به فروش برساند. او چند بازیکن را از بارسا جدا کرد اما تمام بازیکنانی که به آن‌ها اعتقاد داشت راهی بارسا نشدند.

به گزارش فوتبالی، گمان می‌رفت که بارسلونا در ژانویه خریدهایی داشته باشد اما اکنون و با گذشت حدود 20 روز از این ماه، آبی و اناری پوشان هنوز خریدی نکرده‌اند. بارسا با کومان در بحرانی تازه فرو رفته است. باید دید که سرمربی هلندی تا چه زمانی می‌تواند در بارسلونا دوام بیاورد. او در ژانویه به دنبال آوردن بازیکنان مورد علاقه‌اش به بارسلونا بود اما هنوز هیچکدام از آن‌ها به بارسا نیامده‌اند. این 4 بازیکن عبارت بودند از : ممفیس دپای، جورجینیو واینالدوم، استفان ده فری و اریک گارسیا. 

در هر صورت بارسلونا تاکنون اقدامی در پنجره‌ی زمستانی ژانویه انجام نداده است و باید دید که در نهایت بارسا در روز های باقی مانده چگونه عمل می‌کند و می‌تواند تحولی ایجاد کند یا خیر.

1470