اولین بازیکنی که با بیتکوین خریده شد: مهاجم اسبق آکادمی رئال مادرید

اولین بازیکنی که با بیتکوین خریده شد: مهاجم اسبق آکادمی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - داوید بارال بازیکن اسبق آکادمی رئال مادرید که تجربه حضور در لوانته را دارد، به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که انتقالش با استفاده از ارز مجازی انجام شد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 37 ساله رسما این هفته به تیم "دوکس اینترناسیونال" در لیگ دسته سه اسپانیا ملحق شد آن هم در حالی که هزینه انتقال وی از طریق ارز مجازی "بیتکوین" پرداخته شد تا پرداخت ها راحت تر انجام شود.

مالکیت این باشگاه در اختیار تیم بازیهای ویدیویی "دوکس گیمینگ" است که در مسابقات آنلاین جهانی شرکت می کند و تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال و بورخا ایگلسیاس بازیکنان سرشناسی هستند که سهامداران اصلی این باشگاه هستند. هنوز مبلغ انتقال مشخص نشده است اما اسپانسر این باشگاه که یکی از شرکت های خرید و فروش ارز مجازی است، هزینه انتقال را پرداخته است.

باشگاه اینترناسیونال در پیامی در صفحات مجازی از این مهاجم باتجربه استقبال کرد و نوشت:" داوید بارال بازیکن جدید تیم دوکس اینترناسیونال است. به این باشگاه خوش آمدی. او به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که با ارز مجازی خریده شده است. از شرکت کریپتان، اسپانسر جدید خود تشکر می کنیم که این انتقال را محقق کرد."

بارال که بیش از 50 بازی در تیم آکادمی رئال مادرید داشته نیز از این انتقال ابراز خرسندی کرد.

4125