یوونتوس تلاش خود را برای جذب پوگبا آغاز کرد؟

یوونتوس تلاش خود را برای جذب پوگبا آغاز کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - چند هفته پیش، مینو رایولا، ایجنت سرشناس پل پوگبا، از طرف او اعلام کرده بود که هافبک فرانسوی دیگر جایی در منچستریونایتد ندارد و آینده‌ای را برای خود در این باشگاه متصور نمی‌شود. از آن موقع تاکنون، حدس و گمان های زیادی پیرامون آینده‌ی این بازیکن زده شده است. در آخرین اخبار پیرامون این قضیه، یکی از خبرنگاران اسکای اسپورت ادعا کرده است که پل پوگبا، یوونتوس را به عنوان مقصد آینده‌ی خود و تیم بعدی‌اش برگزیده است و می‌خواهد در تابستان راهی این باشگاه شود.

به گزارش فوتبالی، اکنون برخی از رسانه‌ها ادعا می‌کنند که همین قضیه موجب خواهد شد که یووه تلاش خود را برای جذب پل پوگبا آغاز کند چرا که این اخبار به نوعی نخ دادن به یوونتوس به حساب می‌آید. پل پوگبا در سال 2016 از یوونتوس به منچستریونایتد رفت. این دومین مقطع حضور او در جمع شیاطین سرخ بود و باید دید که اکنون باز هم یووه برای جذب او تلاش کرده و دومین مقطع پوگبا در جمع بیانکونری‌ها هم اتفاق می‌افتد یا خیر.

در آخرین اخبار پیرامون این قضیه گفته شده که یوونتوس ممکن است در تابستان آینده برای به خدمت گرفتن مجدد بازیکن فرانسوی تلاش کند. در هر صورت باید دید که چه اتفاقی در نهایت برای این هافبک می‌افتد.

1470