کدام تیم‌ها ظرف 3 روز هم رئال مادرید و هم بارسلونا را شکست دادند؟

کدام تیم‌ها ظرف 3 روز هم رئال مادرید و هم بارسلونا را شکست دادند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال سوپرجام اسپانیا، اتلتیک بیلبائو موفق شد با نتیجه‌ی 3 بر 2 بارسلونا را شکست دهد و قهرمان رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا شود. این یک نتیجه‌ی بسیار خوب برای تیم اتلتیک بیلبائو به حساب می‌آمد چرا که آن‌ها موفق شدند جام ببرند و یک عنوان قهرمانی را به تاریخ باشگاهشان اضافه کنند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیک بیلبائو پیش از اینکه موفق شود بارسلونا را در فینال رقابت‌های سوپرجام اسپانیا شکست دهد. در مرحله‌ی نیمه نهایی و با دبل رائول گارسیا رئال مادرید را شکست داده بود. آن‌ها تبدیل به تیمی شدند که هم رئال مادرید و هم بارسلونا را در فاصله‌ی 72 ساعت، یعنی سه روز شکست داد. تنها سه تیم در طول تاریخ توانسته‌اند که چنین کاری را انجام دهند و اکنون اتلتیک بیلبائو یکی از آن‌هاست. تیم قبلی والنسیا بود که در تاریخ 20 مارس 2008 با نتیجه‌ی 3 بر 2 بارسلونا را شکست داد و پس از آن و در فاصله‌ی سه روز یعنی در تاریخ 23 مارس 2008 موفق شد رئال مادرید را با همین نتیجه یعنی سه بر دو شکست دهد.

تیم دیگری که پیش‌تر موفق به انجام این کار شده بود، سویا بود که در تاریخ 13 ماه می 2006 بارسلونا را با نتیجه سه بر دو شکست داد و در تاریخ 16 می 2006 رئال مادرید در یک بازی پر گل 4 بر 3 شکست داد.

1470