کتاب مورد علاقه راموس و کاسیاس چیست؟

کتاب مورد علاقه راموس و کاسیاس چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، به فرهنگ و هنر کشورش بسیار علاقه‌مند است. او هنگام آغاز قرنطینه از هنرمندان و نویسندگان اسپانیایی تشکر کرده بود و گفته بود که در این دوران از محصولات آن‌ها استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی، کتاب مورد علاقه‌ی سرجیو راموس، کتابی درمورد زندگی یکی از مشهورترین نقاشان اسپانیایی یعنی سالوادور دالی است. کتاب زندگی سالوادور دالی حدود 780 صفحه است. دالی یک نقاش اسطوره‌ای در تاریخ هنر اروپا و اسپانیا به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد که سرجیو راموس هم علاقه زیادی به هنر اسپانیا دارد و سعی می‌کند که در اوقات فراغتش با مطالعه پیرامون آن، آشنایی و شناخت بیشتری نسبت به این قضیه بدست بیاورد.

اما کتاب مورد علاقه‌ی ایکر کاسیاس، کاپیتان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، کتاب "ری بلانکو" است که توسط یک نویسنده‌ی اسپانیایی نوشته شده است و 460 صفحه دارد. این کتاب در ژانر کتاب های داستان معمایی و رازآلود قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که ایکر کاسیاس به مطالعه این گونه کتاب ها علاقه خاصی دارد. این کتاب توسط خوان گومز خورادو، نویسنده مطرح اسپانیایی نوشته شده است. این نویسنده متولد شهر مادرید است و به نظر می‌رسد که نویسنده مورد علاقه کاسیاس نیز هست.

1470