لیونل مسی علاوه بر محرومیت، چقدر جریمه شد؟

لیونل مسی علاوه بر محرومیت، چقدر جریمه شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال سوپرکاپ اسپانیا که بین بارسلونا و بیلبائو برگزار می‌شد، لیونل مسی در یک صحنه حرکتی غیر ورزشی روی ویالیبره، بازیکن بیلبائو انجام داد و با دست به سر او زد. مسی از سوی داور اخراج شد و اکنون با دو جلسه محرومیت مواجه شده است. اما این تمام داستان نیست چرا که لیونل مسی با جریمه‌ای نقدی هم روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی، این اولین باری بود که مسی در ۷۵۴ بازی برای بارسلونا از زمین بازی اخراج می‌شود و حالا با توجه به محرومیتش ۲ بازی آینده بارسلونا مقابل کورنلا در جام حذفی و دیدار مقابل الچه در لالیگا را از دست خواهد داد اما به دیدار مقابل بیلبائو خواهد رسید. بارسلونا امسال در ۲ بازی از حضور مسی بی‌بهره بوده. اولین بار مقابل ایبار در لیگ و دومین بار در نیمه نهایی سوپرکاپ مقابل سوسیه داد. بارسا در هر ۲ بازی به تساوی رضایت داد.

اکنون لیونل مسی با جریمه‌ای نقدی هم روبرو شده است. به طوری که فوق ستاره‌ی آرژانتینی، علاوه بر دور بودن از بازی هایی که گفته شد، لیونل مسی 600 یورو جریمه شد و باید چنین مبلغی را به فدراسیون فوتبال اسپانیا پرداخت کند که با توجه به درآمد فوق ستاره‌ی آرژانتینی، رقمی برای این باشگاه به حساب نمی‌آید.

1470