سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری: باید زودتر از بحران خارج می‌شدیم

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری: باید زودتر از بحران خارج می‌شدیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که خوشحالم که نیم فصل اول را با برد به پایان رساندیم و این امیدبخش روزهای خوب برای حفاری است، گفت: باید خیلی زودتر از بحران خارج می شدیم و البته هنوز هم از بحران خارج نشده ایم.

به گزارش فوتبالی، کیاوش علاسوند پس از پیروزی ۶ بر ۲ تیمش مقابل ایمان شیراز در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بازیکنانم بدون اشتباه کار کردند اما فکر می کنم در نیمه دوم کمی در باد نیمه نخست خوابیدیم و عملکردمان در نیمه دوم خوب نبود.

وی بیان کرد: من فکر می کنم ملی حفاری باید خیلی زودتر از بحران خارج می شد و البته هنوز هم از بحران خارج نشده ایم. کمی مشکلات فنی از سوی من و کمی هم اشتباهات داوری باعث شد که در هفته های قبل به شرایط ایده آل برنگردیم. اما تمام تلاش‌مان را می کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: خوشحالم که نیم فصل اول را با برد به پایان رساندیم و این امیدبخش روزهای خوب برای ملی حفاری است. بد شروع کردیم اما فکر می کنم نیم فصل را خوب به پایان رساندیم. تا بازی در نیم فصل دوم، ۱۷ روز فرصت داریم و از این فرصت نهایت استفاده را خواهیم برد تا با همکاری باشگاه یک تیم خوب بسازیم.

وی افزود: در نیم فصل اول کارمان در سیستم پاورپلی خیلی خوب بود و اهم گل‌هایمان را با استفاده از همین سیستم به ثمر رساندیم. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و واقعا به برد امروز نیاز داشتیم تا از شرایط بحرانی و روحی روانی خارج شویم. روند تیم را رو به جلو می بینم و امیدوارم با همکاری باشگاه و برطرف شدن مشکلات بازیکنان و تقویت تیم، در نیم فصل دوم بتوانیم یک حفاری بهتری را ببینیم.

علاسوند در پایان عنوان کرد: بازیکنان جوان مان در کنار باتجربه‌های تیم، برای آینده حفاری تجربه‌اندوزی می‌کنند.

7474