احتمال غیبت کنعانی زادگان تا نیم فصل / کاپیتان به آلومینیوم می رسد

احتمال غیبت کنعانی زادگان تا نیم فصل / کاپیتان به آلومینیوم می رسد

پایگاه خبری فوتبالی- پس از بررسی کادر پزشکی پرسپولیس آخرین وضعیت مدافعان مصدوم پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی روز گذشته در حالی به مصاف فولاد خوزستان رفتند که در دقایق پایانی بازی دو مدافع میانی این تیم به دلیل مصدومیت سرمربی قرمزها را مجبور به تعویض اجباری کردند، هر چند برتری پرسپولیس برابر فولاد و کسب سه امتیاز برای آنها بسیار حائز اهمیت بود اما محمد حسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدند و جای خود را به بازیکنان تعویضی این تیم دادند.

پس از تست MRI این دو بازیکن کنعانی زادگان دچار کشیدگی همسترینگ درجه دو شده و به همین دلیل دست کم نیاز به 3 تا 4هفته درمان دارد. کنعانی زادگان قرار است از فردا زیر نظر کادر پزشکی این تیم فیزیوتراپی خود را آغاز کند تا بتواند هر چه زودتر به میادین برگردد، با توجه به نوع مصدومیت کنعانی زادگان و جلوگیری از تشدید آن احتمال می رود پرسپولیس و یحیی گل محمدی تا نیم فصل نتوانند از این بازیکن استفاده کنند.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس هم با وجود وضعیت بهتری که نسبت به کنعانی زادگان دارد دچار مصدومیت درجه یک همسترینگ شده اما کادر پزشکی این تیم در تلاش است وی را به بازی بعدی شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل آلومینیوم اراک برساند. این بازیکن هم قرار است از فردا زیرنظر کادر پزشکی و فیزیوتراپ‌های پرسپولیس فعالیت کند.

7655