معضلی به نام هازارد؛ حتی ضعیف‌تر از بازیکنی قرضی

معضلی به نام هازارد؛ حتی ضعیف‌تر از بازیکنی قرضی

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد در تابستان 2019 از چلسی به رئال مادرید آمد و شماره 7 مادریدی ها را بر تن کرد. بسیاری گمان می‌کردند که او قرار است دوران درخشانی را در رئال مادرید داشته باشد و به نوعی قرار است جای ستاره پرتغالی را پر کند اما هازارد عملکرد بسیار ضعیفی از خود در رئال مادرید نشان داد و مشکلات عدیده‌ای داشت.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در دوران حضور خود در رئال مادرید مدت زیادی را مصدوم بوده است و در بازی هایی هم که حضور داشته عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و فقط در معدود بازی هایی گلزنی کرده استو انتقادات زیادی از او مطرح است و برخی معتقدند که این بازیکن تبدیل به معضلی بدتر از گرت بیل شده است. اما اکنون با مقایسه‌ی آمار او با چیچاریتو متوجه می‌شویم که ادن هازارد حتی آماری ضعیف تر از یک مهاجم قرضی به نام خاویر هرناندز داشته است.

خاویر هرناندز، ملقب به چیچاریتو در فصل 2014/15 در رئال مادرید بود و به طور قرضی یک فصل را در سانتیاگو برنابئو توپ زد. او در همان یک فصل 33 بازی انجام داد، 9 گل زد و 9 پاس گل داد. اما ادن هازارد در یک و نیم فصل حضور خود در رئال مادرید 32 بازی انجام داده است و در این بازی‌ها 3 گل زده و 4 پاس گل داده است که آمار بسیار ضعیفی است.

1470