گزارش روز به بهانه محرومیت مسی؛ مروری بر بدرفتاری‌های درون زمین چمن

گزارش روز به بهانه محرومیت مسی؛ مروری بر بدرفتاری‌های درون زمین چمن

پایگاه خبری فوتبالی – لیونل مسی در دیدار مقابل بیلبائو به دلیل انجام یک حرکت غیر ورزشی از زمین مسابقه اخراج شد و دقایقی پیش هم رسما اعلام شد ۲ جلسه محروم شده. به همین دلیل رسانه مارکا چند مورد از بداخلاقی ستاره‌ها را بررسی کرده است.

به گزارش فوتبالی، اولین مورد اخراج بکهام درجام جهانی ۹۸ فرانسه بود که به دنبال ضربه او به سیمئونه انجام شد. بکهام پس از آن صحنه از بازی بیرون رفت. بسیاری او را به دلیل همان اخراج مقصر حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی می‌دانند.

ضربه سر زیدان به ماتراتزی اتفاقی نیست که به این راحتی‌‌ها از ذهن کسی پاک شود. اسطوره کشور فرانسه با سر به سینه ماتراتزی زد و از بازی اخراج شد. فرانسه هم آن دیدار را واگذار کرد.

روماریو، بازیکن برزیلی بارسلونا یک بار در سال ۱۹۹۴ و در جریان بازی بارسا مقابل سویا با مشت به صورت سیمئونه زد و از بازی اخراج شد.

حرکت کنگ فو مانند اریک کانتونا در دیدار مقابل کریستال پالاس هم یکی دیگر از بی اخلاقی‌های رخ داده در زمین است. کانتونا پس از اخراج دست به این حرکت زشت زد.

لوئيس سوارز و گازی که شانه‌های ایوانوویچ، بازیکن تیم چلسی گرفته باعث محرومیت او برای ۱۰ جلسه شد. این اتفاق در سال ۲۰۱۳ رخ داد.

هریستو استویچکوف، پس از ضربه به داور در دیدار الکلاسیکو هم ۶ ماه محروم شد تا در لیست مارکا قرار گیرد.

1101