باقری: شرایط تیم سن ایچ ساوه برای تداوم صدرنشینی از هر لحاظ عالی است

باقری: شرایط تیم سن ایچ ساوه برای تداوم صدرنشینی از هر لحاظ عالی است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ ساوه گفت: شرایط این تیم از هر نظر عالی است و هدف بازیکنان و کادر فنی نیز تداوم صدرنشینی در جدول مسابقات است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، داود باقری اظهار داشت: نتایج کسب شده در رقابتهای امسال و حضور در صدر جدول نشانه روند موفق تیم سن ایچ است.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل راگا که قرار است عصر امروز در شهر ری برگزار شود، افزود: غیر از ۲ نفر، همه بازیکنان تیم در اوج آمادگی و سلامتی قرار دارند و ممکن است یکی از مصدومان هم به بازی برسد.

مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ ساوه اظهار کرد: با حل شدن مشکل سربازی «علیرضا جوان»، قرارداد او را تمدید کردیم و اکنون با تیم در خال تمرین است.

وی میزان پرداختی رقم قرارداد به کل عوامل تیم سن ایچ را بیش از ۳۰ درصد عنوان کرد و گفت: پاداش های که برای هر بازی تعیین می کنیم نیز در اولین فرصت به حساب بازیکنان واریز می شود.

وی گفت: نسبت به کسب پیروزی برابر تیم راگا خوشبین هستیم و با کسب سه امتیاز این مسابقه به عنوان صدرنشین، نیم فصل اول را به پایان خواهیم رساند.

باقری گفت: ۷۰ درصد از اسکلت اصلی تیم سن ایچ را بازیکنان جوان ساوه ای تشکیل می دهند و صدرنشینی در گروه دوم مسابقات با وجود تیم های قدرتمندی چون مس سونگون و فرش آرای مشهد باعث افتخار است.

مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه با تاکید بر اراده این مجموعه برای تقویت تیم های پایه، گفت: تا حدود ۱۰ روز آینده تیم جوانان باشگاه در قالب لیگ برتر در شهر اصفهان به مصاف رقبا خواهد رفت.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم بزرگسالان با دقت مسابقات رده جوانان را زیر نظر دارد و حتما از بازیکنان آینده دار نفراتی را به تیم اصلی دعوت خواهند کرد.

سن ایچ ساوه در گروه دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با ۱۳ امتیاز صدرنشین است.

6641