زیدان درباره شایعه خرید امباپه: بازیکنان مختارند تیم خود را انتخاب کنند

زیدان درباره شایعه خرید امباپه: بازیکنان مختارند تیم خود را انتخاب کنند

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم رئال مادرید حرف‌های جدید خود را در کنفرانس خبری بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای رئال در جام حذفی درباره شایعات خرید امباپه و حرف‌های رونالدو نازاریو گفته: صحبت رونالدو که گفته بازیکنان مختارند تیم آینده خود را انتخاب کنند؟ در نهایت بله. فکر می‌کنم همین گونه است که رونالدو می‌گوید. من هم اینگونه فکر می‌کنم اما هر بازیکنی درگیر یک قرارداد است و درست نیست با بازیکنی که قرارداد دارد وارد مذاکره شد. خریدن بازیکنان جدید؟ ربطی به بازی واکز و راموس ندارد زیرا آن‌ها مدت‌هاست اینجا بازی می‌کنند. آن ها تمرکز کافی دارند.

زیدان درباره درخشش بازیکنان جدا شده رئال مانند اشرف حکیمی و رگیلون گفته: برای یوویچ خوشحالم و از درخشش او راضی هستم. برای او و دیگر بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم. شرایط در مادرید سخت است و من این مسئله را در دوران بازی‌ام حس کرده‌ام.

سرمربی رئال مادرید درباره انتقادات و خسته شدن از این صحبت‌ها گفته: چه خسته شوم و چه نه، این مسئله ادامه دارد. نکته فقط برنده شدن نیست و مسائل زیادی درباره تیم و باشگاه وجود دارد. قطعا می‌خواهیم برنده شویم اما در پایان خیلی چیزها را باید پشت سر بگذاریم. انتقادات باعث نمی‌شود تا من به کارم ادامه ندهم. این مسائل برای ما پیشتر هم اتفاق افتاده است. مادرید همیشه به این انتقادات پاسخ می‌دهد و شرایط را تغییر می‌دهد.

1101