واکنش مصطفی قنبرپور به حضور در هیات مدیره پرسپولیس/ هنوز ابلاغ نگرفته ام!

واکنش مصطفی قنبرپور به حضور در هیات مدیره پرسپولیس/ هنوز ابلاغ نگرفته ام!

پایگاه خبری فوتبالی- با قبول استعفای علی رغبتی از هیات مدیره پرسپولیس یکی از پیشکسوتان این باشگاه قرار است جایگزین او شود.

به گزارش فوتبالی، از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مصطفی قنبرپور پیشکسوت این باشگاه که پیش از این به عنوان دستیار برانکو ایوانکوویچ ، مدیر تیم پرسپولیس، مشاور مدیرعامل و مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس سابقه فعالیت داشت در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان به ترکیب هیات مدیره این باشگاه اضافه خواهد شد تا شاهد حضور یکی از مربیان و پیشکسوتان سابق این باشگاه در بین اعضای هیات مدیره باشیم.

گفته می شود هیات مدیره پرسپولیس تا کنون دو بار با قنبرپور جلسه داشته است تا شرایط حضور مربی سابق این باشگاه را در بین اعضای هیات مدیره بررسی کند، همچنین قنبرپور یک جلسه تلفنی با مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه و وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس برگزار کرده است اما هنوز حکمی برای مدیر سابق تیم پرسپولیس صادر نشده است و این احتمال می رود در چند روز آینده با تغییر و تحولاتی که در باشگاه رخ داده است جایگزین علی رغبتی عضو با نفوذ هیات مدیره قرمزها شود.

مصطفی قنبرپور در گفت و پو با فوتبالی ضمن تایید این خبر گفت جلساتی برگزار شده است اما قطعا اگر لیاقت و شایستگی حضور در هیات مدیره پرسپولیس را داشته باشم و فرصت خدمت به این باشگاه به عنوان پیشکسوت سابق پرسپولیس برایم فراهم شود با تمام وجود و توان از نام این باشگاه دفاع خواهم کرد .

قنبرپور با اشاره به سوابق حضور خود در پرسپولیس گفت: در پست های مختلف و جایگا ه های متعدد هر زمان که به حضور بنده نیاز بوده در خدمت پرسپولیس بوده ام و این بار باعث خوشحالی من خواهد بود اگر به عنوان عضو هیات مدیره بتوانم به پرسپولیس و این تیم کمک کنم.

مربی سابق قرمزها با اشاره به قهرمانی های پرسپولیس در چهار سال گذشته گفت: این قهرمانی ها ساده به دست نیامده است و حاصل تلاش و تعامل بازیکنان، کادرفنی و کلیه ارکان باشگاه پرسپولیس بوده است و برای تکرار آن باید این تعامل و تعصب در کلیه ارکان باشگاه به وجود بیاید.

قنبرپور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت حضور او در ترکیب هیات مدیره از نظر فنی می تواند کفه ترازو را با حضور او و شکوری سنگین تر کن گفت: کادر فنی پرسپولیس از افراد با دانش و تواممند فوتبال ایران هستند و نشان دادند بعد از جدایی چند بازیکن کلیدی باز هم می توانند از نام پرسپولیس دفاع کنند و در رسیئن پرسپولیس به فینال آسیا این موضوع را به خوبی ثابت کردند.

قنبرپور در پایان گفت امیدوارم هر کسی که به هیات مدیره پرسپولیس اضافه می شود علاوه بر تعامل و همدلی بتواند با خلوص نیت کار کند تا بتواند روح ورزش که همان نزدیکی دل هاست را در این باشگاه اجرایی کند.

با توجه به صحبت های مصطفی قنبرپور به احتمال فراوان تا چند روز آینده مربی سابق قرمزها این بار به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه به پرسپولیس باز گردد.

7655