رسمی؛ ماریو مانژوکیچ به میلان پیوست

رسمی؛ ماریو مانژوکیچ به میلان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – ماریو مانژوکیچ رسما به تیم میلان پیوست.

به گزارش فوتبالی، پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره ماریو مانژوکیچ، مهاجم سابق تیم‌های بایرن مونیخ، یوونتوس و اتلتیکو مادرید به تیم میلان پیوست و او را از فصل آینده با پیراهن قرمز و مشکی میلان در میادین خواهیم دید.

مانژوکیچ که سابقه بازی در تیم‌هایی چون وولفسبورگ و الدحیل را دارد در ماه‌های گذشته بدون تیم بوده و از زمانی که الدحیل را ترک کرد در هیچ تیمی حضور نداشته است. از سوی دیگر میلانی‌ها که از حضور یک بازیکن باتجربه در نوک پیکان خط حمله‌شان سود می‌بردند به دنبال او رفتند تا این بازیکن ۳۴ ساله را جذب کنند.

مانژوکیچ ۲ شب پیش در شهر میلان حضور پیدا کرد. او روز گذشته تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و امروز هم رسما قرارداد خود را با میلان امضا کرد. قرارداد مانژوکیچ با میلان تا انتهای فصل اعتبار دارد اما در صورت رضایت طرفین می‌توانند آن را تمدید کنند.

میلانی‌ها با این قرارداد می‌توانند در روزهای غیبت زلاتان از یک مهاجم باتجربه که سابقه گلزنی در فینال لیگ قهرمانان را دارد استفاده کنند یا در کنار زلاتان از حضور یک زوج با سابقه بهره ببرند. آن‌ها هم اکنون با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی اینتر در صدر جدول سری آ قرار دارند.

1101