درخشش کوچکترین فرزند سیمئونه در اتلتیکو مادرید

درخشش کوچکترین فرزند سیمئونه در اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – کوچکترین فرزند دیگو سیمئونه در تمرینات آکادمی روخی بلانکو می‌درخشد.

به گزارش فوتبالی، جولیانو سیمئونه، کوچکترین فرزند دیگو سیمئونه که ۱۸ سال سن دارد در حال درخشش در مادرید است و طبق گزارشی که مارکا منتشر کرده در تمرینات تیم‌های پایه اتلتیکو مادرید چشم‌ها را به خود خیره کرده است. او به زودی جا پای پدر و برادرش بزرگترش می‌گذارد.

جولیانو روز شنبه اولین بازی خود را برای تیم دوم اتلتیکو مادرید انجام داد و تنها گل تیمش را به ثمر رساند اما همچنان زیر سایه پدر قرار دارد و آن طور که باید و شاید به طور جدی به او نگاه نمی‌کنند. یکی از آنالیزورهای آکادمی اتلتیکو مادرید درباره او گفته: اگر فرزند دیگو سیمئونه نبود به تیم اصلی اتلتیکو مادرید راه پیدا می‌کرد.

مارکا در ادامه خبر درخشش جولیانو نوشته این بازیکن کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند در فوتبال حرفه‌ای بدرخشد اما هنوز به تیم اصلی راه نیافته و یکی از دلالیلش هم سخت‌گیری بابت نام خانوادگی اوست.

گفتنی است بزرگترین فرزند دیگو سیمئونه، یعنی جیووانی مدت هاست به طور حرفه ای فوتبال بازی می‌کند و هم اکنون هم در تیم کالیاری عضویت دارد. فرزند دوم سیمئونه، جیانلوکا هم که حالا ۲۲ سال سن دارد هم اکنون بازیکن تیم سی دی ایبیزا است.

1101