ابراهیموویچ: به زلاتان اعتقاد دارم/ با حضور مانژوکیچ حریفان از ما می‌ترسند

ابراهیموویچ: به زلاتان اعتقاد دارم/ با حضور مانژوکیچ حریفان از ما می‌ترسند

پایگاه خبری فوتبالی – زلاتان ابراهیموویچ اعلام کرده به توانایی‌های خودش اعتقاد زیادی دارد و در ادامه با حضور مانژوکیچ آن‌ها می‌توانند موفق ظاهر شوند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته میلانی‌ها با ۲ گل زلاتان توانستند کالیاری را شکست دهند و باز هم با اختلاف ۳ امتیاز نسبت به اینتر رده دومی در صدر قرار گیرد.

زلاتان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: مجبور شدم یک بار دیگر این کار (گلزنی) را انجام دهم. این بار باید ۲ گل به ثمر می‌رساندم. بازی سختی بود. پس از ۵۷ روز بازی کردم. آیا باور دارم که میلان می‌تواند به قهرمانی در سری آ برسد؟ من به خودم باور دارم. به زلاتان اعتقاد دارم!

زلاتان در ادامه درباره خرید جدید میلانی‌ها گفته: اضافه شدن مانژوکیچ؟ خوشحالم. در این صورت ۲ نفر از ما وجود دارند که حریفان بترسند!

مهاجم تیم میلان درباره بازی افزود: تا اینجای فصل خوب کار کرده‌ایم. تقریبا به نیمه فصل رسیده‌ایم و حالا بازی‌های سخت ما فرا می‌رسند. فصل سختی در پیش داریم اما حالا با حضور میته و مانژوکیچ و شاید بازیکنان دیگری که قرار است اضافه شوند و من نمی‌دانم، قطعا دست‌های مربی برای انتخاب ترکیب باز خواهد بود. تمدید قرارداد؟ بستگی به مالدینی دارد. احساس خوبی در میلان دارم.

1101