پوگبا در پایان بازی مقابل لیورپول در رختکن چه کار کرد؟

پوگبا در پایان بازی مقابل لیورپول در رختکن چه کار کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد فرصتی طلایی را برای  تثبیت صدرنشینی خود در تساوی بدون گل مقابل لیورپول در آنفیلد از دست داد.

به گزارش فوتبالی، آلیسون بکر دروازه بان برزیلی لیورپول شب خوبی داشت و از سویی برونو فرناندز یکی از بهترین موقعیت ها برای گلزنی را از دست داد. پل پوگبا هافبک فرانسوی نیز شب خوبی نداشت و موقعیت هایی را از دست داد که بهترین موقعیت او روی سانتر ون بیساکا ایجاد شد. بازیکن فرانسوی به خاطر از دست دادن این موقعیت خیلی ناراحت بود و بعد از این صحنه مشت محکمی به زمین کوبید.

حالا سایت مترو گزارش داده است که این هافبک هنوز از بازی خود دلخور است و بلافاصله در پایان بازی از کل رختکن عذرخواهی کرد. هری مگوایر و اسکات مک تومینای برخی از بازیکنانی بودند که به پوگبا دلخوری دادند در حالی که سولشر از این بازیکن خواست که اتفاقات بازی با لیورپول را فراموش کند و روی بازی بعدی یونایتد مقابل فولام در روز چهارشنبه تمرکز کند.از سویی بر اساس این گزارش، برخی بازیکنان از این که نتوانستند برنده شوند، دلخور بودند در حالی که سولشر گفت که از کار بازیکنانش راضی است چرا که همه توان خود را در زمین گذاشتند.  

پوگبا در مقابل برنلی یونایتد را نجات داد و تنها گل بازی را به ثمر رساند اما در مقابل لیورپول خوش شانس نبود. 

4125