خاطره وینیسیوس از خوشحالی گل با عینک یک‌چشمی: بهترین بود!

خاطره وینیسیوس از خوشحالی گل با عینک یک‌چشمی: بهترین بود!

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی رئال مادرید در مصاحبه ای جالب در مورد شخصیت فوتبالی خود و بهترین خاطرات فوتبالی خود صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس در این مصاحبه در مورد سبک خود و بهترین ویژگی اش صحبت کرد:" جسارت ذاتی من در زمانی که تیم باخته یا نتیجه مساوی است، به تیم کمک می کند. هراسی از لو دادن توپ یا آزادی در سبک بازی خود ندارم. همیشه همین گونه خواهم بود تا دیگران به من باور داشته باشند. بزرگترین ویژگی من این است که هرگز راضی نمی شوم و همیشه می خواهم بهتر شوم. سال 2020 به ما یاد داد که باید هز هر روز و هر لحظه خود استفاده کنیم چرا که ممکن است فردایی در کار نباشد. درون و بیرون زمین همین طور است. وقتی کرونا آغاز شد، هیچ کس باور نمی کرد و هنوز هم باور نمی کنیم و به همین خاطر باید طوری از زندگی لذت ببریم که انگار آخرین لحظه ماست."

وی در مورد بهترین خاطره کودکی خود گفت :" بهترین خاطره ام مربوط به موفقیت فلامینگو در سال 2009 با حضور امپراطور (ادریانو ریبیرو) بود. راستش را بخواهید قبل از آن زیاد تماشای فوتبال را دوست نداشتم و ترجیح می دادم بازی کنم اما در آن لحظه و در زمانی که امپراطور برگشت، همه چیز برایم عوض شد. همه بازیهای فصل را دیدم و همه لحظات را خیلی خوب در خاطر دارم."

شماره 20 رئال مادرید در مورد خوشحالی معروفش پس از اولین گل برای فلامینگو با عینک یک چشمی خود هم صحبت کرد:" فکر کنم بهترین خوشحالی گل من زمانی بود که پس از اولین گلم با فلامینگو عینک یک چشمی زدم. بهترین خوشحالی ها آنهایی هستند که به سمت هواداران می دوی اما در حال حاضر به خاطر این کار کارت زرد نشان می دهند و وقتی هواداران برگردند هم نمی توانیم این گونه خوشحالی کنیم. حقیقتا نمی دانم در آن لحظه چه شد. برای خوشحالی رفته بودم که یک نفر به سمتم عینک پرتاب کرد. ناگهان و به صورت ناخودآگاه آن عینک را برداشتم و به چشمم زدم. همه چیز به صورت ناخودآگاه بود و عکس هایش هم خیلی خوب شد (می خندد)."

4125