عکسی که سوژه شد؛ تشابه گل اینیاکی و رونالدو به بارسلونا در سوپرجام

عکسی که سوژه شد؛ تشابه گل اینیاکی و رونالدو به بارسلونا در سوپرجام

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شب گذشته در فینال سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خورد و جام را از دست داد. آبی و اناری پوشان دوبار در این بازی از حریف خود پیش افتادند اما هر دو بار گل مساوی را دریافت کردند و در نهایت گل برتری اتلتیک بیلبائو را ایناکی ویلیامز در دقایق ابتدایی وقت های اضافه به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، نکته‌ی جالبی که درباره این گل وجود دارد و در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به سوژه شده است، تشابه این گل با گل کریستیانو رونالدو در فینال سوپرکاپ اسپانیای 2017 در ورزشگاه نیوکمپ است که بارسلونا در آن بازی با نتیجه‌ی سه بر یک شکست خورد و کریس رونالدو پیش از اخراجش گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند. هر چند که در صحنه‌ی این دو گل تفاوت هایی وجود دارد اما به طور کلی زاویه‌ای که رونالدو و اینکای ویلیامز از آن گلزنی کردند، یکسان بود و همین مسئله باعث سوژه شدن این گل و مقایسه گل اینکای با رونالدو در شبکه‌های اجتماعی شد.

به تازگی ایناکی ویلیامز، گل خود به بارسلونا را در فینال سوپرجام اسپانیا، بهترین گل دوران حرفه‌ای خود معرفی کرده است و کاربران شبکه‌های اجتماعی هم از تشابه زاویه‌ی گلزنی او با رونالدو استفاده کردند و آن را تبدیل به سوژه کردند.

1470