تصویری جالب از غرش لوکاکو در سرمای میلان

تصویری جالب از غرش لوکاکو در سرمای میلان

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته، اینتر موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر یوونتوس را شکست دهد و خیز بلندی به سمت رسیدن به صدر جدول بردارد. نراتزوری‌ها برد شیرینی مقابل یوونتوس بدست آوردند و با یک بازی بیشتر نسبت به میلان توانستند با این تیم هم‌امتیاز شوند. روملو لوکاکو بازی دیشب موفق به گلزنی نشد اما تاثیر خوبی در تیمش داشت.

به گزارش فوتبالی، گل‌های اینتر توسط آرتورو ویدال و نیکولو بارلا به ثمر رسیدند تا اینتر با نتیجه‌ی دو بر صفر بیانکونری‌ها را در حضور کریستیانو رونالدو شکست دهد. رونالدویی که چشم های زیادی در بازی دیشب به او دوخته شده بود اما او نتوانست کار خاصی را از پیش ببرد. اما در طرف مقابل عملکرد خط حمله‌ی اینتر بسیار درخشان بود. آن‌ها خط دفاعی یوونتوس را کاملا ناکارآمد و گیج کرده بودند و بازیکنان اینتر توانستند در امر گلزنی موفق عمل کنند و دو گل به ثمر رساندند.

لوکاکو که به طور کلی عملکرد خوبی در اینتر دارد، پس از یکی از گلزنی‌های نراتزوری‌ها، فریادی بلند از سر شادی سر داد و بخار زیادی از دهانش بیرون آمد چرا که هوای میلان در این روز ها بسیار سرد است و بازی در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان انجام می‎شد و تصویر جالبی از لوکاکو به ثبت رسید.

1470