پیام کنایه‌آمیز مصطفی برای اوزیل که آرسنالی‌ها را خشمگین کرد

پیام کنایه‌آمیز مصطفی برای اوزیل که آرسنالی‌ها را خشمگین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مسعود اوزیل در آستانه اتمام دوران حضورش در آرسنال قرار دارد و تا ساعات آینده با فنرباغچه قرارداد خواهد بست.

به گزارش فوتبالی، هافبک آلمانی یکشنبه به ترکیه سفر کرد تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد و انتقال خود را نهایی کند. اوزیل با بی توجهی آرتتا در آرسنال مواجه شد چرا که بیش از 10 است که در تیم لندنی بازی نکرده است. اوزیل گفت که از انتقال به فنرباغچه خیلی خوشحال است و با افتخار پیراهن تیم ترکیه ای را خواهد پوشید. اوبامیانگ و لاکازت به شوخی در شبکه های اجتماعی گفتند که با هم برای به ارث بردن پیراهن شماره 10 اوزیل رقابت خواهند کرد اما پیام یکی دیگر از اعضای آرسنال بیش از بقیه جنجال ساز شد. 

شکودران مصطفی که در سال 2014 در کنار اوزیل توانست جام جهانی را ببرد، خطاب به هافبک آلمانی نوشته است:" برادر، تو غیرخودخواه ترین بازیکن در درون و بیرون زمین هستی که در یک رختکن کنارش بوده ام. تو همیشه به عنوان سلطان پاس گل در یادها خواهی ماند. متاسفانه به عنوان یک تیم نتوانستیم در زمانی که بیش از همیشه به ما نیاز داشتی، به تو پاس گل بدهیم (کمک کنیم). برایت آرزوی بهترین ها را دارم."

کنایه های مصطفی به مدیران و کادر فنی آرسنال به مذاق هواداران خوش نیامده است. در حقیقت مصطفی با توییت خود تایید کرد که اختلافاتی میان حامیان و مخالفان اوزیل در رختکن تیم لندنی وجود دارد اما بسیاری از هواداران خشمگین توپچی ها معتقدند که مصطفی خودش هم در تیم اضافی است و کیفیت لازم را ندارد و به همین خاطر شایستگی دفاع از بازیکنان دیگر را ندارد.

4125