پلن ناخواسته یحیی؛ تغییرات اجباری در قلب دفاع

پلن ناخواسته یحیی؛ تغییرات اجباری در قلب دفاع

پایگاه خبری فوتبالی- مدافعان میانی پرسپولیس در بازی مقابل فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین بازی شدند.

به گزارش فوتبالی، محمد حسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی در اتفاقی نادر به دلیل مصدومیت مقابل شاگردان جواد نکونام تعویض شدند تا یحیی شرایط سختی را برای حفظ برد تیمش تجربه کند و شرایط در دقیق پایان بازی علیه پرسپولیس باشد.

یحیی گل محمدی که در این بازی برای جانشین مدافعان میانی خود دستانش کاملا بسته بود از احسان حسینی جوان و کم تجربه و آرمان رمضانی در این پست استفاده کرد. احسان حسینی که علیرغم حضور چند ساله در پرسپولیس فرصت چندانی برای خودنمایی نداشته، در این بازی حساس و دقایق سرنوشت ساز در پست  دفاع میانی حاضر شد و  نکته عجیب تر اما حضور آرمان رمضانی در پست غیرتخصصی و دفاع میانی بود. 

یحیی برای اینکه مانع از سود بردن حریف در ارسال‌های مستقیم شود، آرمان رمضانی بلندقامت را در پست دفاع میانی به کار گرفت تا مانع از دستیابی شاگردان نکونام به هدف خود برای به تساوی کشاندن بازی در لحظات پایانی شود.

رمضانی که در این فصل به عنوان مهاجم نتوانسته انتظارات کادر فنی این تیم را برآورده کند در این بازی بالاجبار به قصد دفاع و مانع گلزنی حریف لحظاتی پایانی را در ترکیب این تیم پشت سر گذاشت و در کنار احسان حسینی لحظات سختی را پشت سر گذاشت و البته خوش شانس بود که در یک صحنه هم اشتباه مدافعان این تیم و ضربه ساسان انصاری، باعث به تساوی کشیده شدن بازی نشد.

7655