عبدی همچنان مرد بازی های بزرگ

عبدی همچنان مرد بازی های بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پرسپولیس در بازی مقابل شاگردان جواد نکونام موفق شد تک گل پرسپولیس در نیمه اول را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس که در بازی گذشته مقابل استقلال هم درخشان ظاهر شده بود توانست بازی های خوبش را مقابل فولاد تکرار کند و برای قرمزها در نیمه اول گلزنی کند تا شاگردان یحیی گل محمدی برنده به رختکن بروند.

مهدی عبدی در دقیقه 29 بازی موفق شد روی ارسال سعید آقایی از جناح چپ زمین و ضربه سر احمد نوراللهی رو به عقب با شوت روی پای زمینی دروازه فولاد و محسن فروزان را باز کند.

کولیبالی که مامور مهار مهاجمان پرسپولیس را در این بازی دارد و جواد نکونام امیدوار بود که او از پس مهدی عبدی، وحید امیری و دیگر ارکان هجومی پرسپولیس بر بیاید در نیمه اول یکبار مغلوب عملکرد پرسپولیسی ها شد و اگر عبدی،امیری و نوراللهی دقت بیشتری داشتند، ممکن بود پرسپولیس بیشتر از یک گل هم بزند.

عبدی بعد از گلزنی مقابل استقلال در دیدار با فولاد هم گل‌زنی کرد و نشان داد که چه فوتبالیست درخشانی است. شاید عبدی تا امروز به اندازه توانایی‌ها یا گل‌های حساسش مورد توجه قرار نگرفته اما تردیدی وجود ندارد که او با این میزان آمادگی می تواند جایگزین خوبی برای مهاجمان گلزن پرسپولیس باشد.

مهاجم شماره 16 تیم پرسپولیس که در ابتدای فصل در امر گلزنی ناکام بود و انتقادات و فشار زیادی را تحمل می کرد، حالا به همان مهاجم ایده ال یحیی گل محمدی تبدیل شده است و باید منتظر ماند و دید که او می تواند روند خوب خود را در ادامه مسابقات لیگ تکمیل کند یا نه.

7655