هافبک چلسی به صورت قرضی به قاسم پاشا پیوست

هافبک چلسی به صورت قرضی به قاسم پاشا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - دنی درینک واتر، هافبک چلسی که در مدت اخیر جایی در ترکیب این تیم نداشت، به صورت قرضی از این باشگاه جدا شده و به قاسم پاشا پیوست.
به گزارش فوتبالی، درینک واتر برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود به خارج از کشور رفته و باشگاه سوپرلیگ ترکیه این بازیکن را تا پایان فصل ۲۱ - ۲۰۲۰ در اختیار خواهد داشت‌. این بازیکن از زمان دیدار خیریه در سال ۲۰۱۸ تا  به حال در ترکیب این تیم به میدان نرفته و در طول چند فصل گذشته به صورت قرضی در برنلی و استون ویلا نیز به میدان رفته است‌. او حالا باید به قاسم پاشا کمک کند که جایگاه خود را در لیگ ترکیه بهبود ببخشد چرا که آنها در حال حاضر در رده پانزدهم  جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفته‌اند. این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای در سایت خود جذب درینک واتر را تایید کرد. در این بیانیه آمده است: " دنیل دوئل درینک واتر، هافبک انگلیسی تیم چلسی حاضر در لیگ برتر، قراردادی با قاسم پاشا امضا کرده و تا پایان فصل در اختیار این تیم خواهد بود. "
درینک واتر در سال ۲۰۱۷، یک سال پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون پوند از لسترسیتی به چلسی پیوست. او در طول این مدت یک جام حذفی با چلسی کسب کرد اما هرگز به بازیکن ثابت تیمش تبدیل نشد.

۱۸۱۱