هشدار سرمربی تیم ملی ایتالیا به پیرلو: مربیگری مثل دوران بازی نیست

هشدار سرمربی تیم ملی ایتالیا به پیرلو: مربیگری مثل دوران بازی نیست

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته تیم یوونتوس مقابل اینتر هیچ حرفی برای گفتن نداشت و بازی خود را ۲-۰ شکست خورد. روبرترو مانچینی،‌ سرمربی تیم ملی ایتالیا هم نظر خود را در این رابطه ارائه داده. او به پیرلو هشدار می‌دهد دوران مربیگری مانند دوران بازی نیست.

به گزارش فوتبالی، مانچینی در گفت و گو با دومنیکا اسپورتیووا گفته: بازی خوبی بود و من خوشحالم که بارلا در این بازی گلزنی کرد. این برد یک موفقیت خوب برای اینتر بود. یوونتوس هم حق دارد هر از چندگاهی یک بازی بد داشته باشد. این مسائل در فوتبال پیش می‌آید.

پس از پایان بازی انتقادات زیادی از آندرا پیرلو، سرمربی یوونتوس شد. مانچینی در این رابطه می‌گوید: طبیعی است که در ابتدای راه مشکلات بوجود بیاید. حتی اگر بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشید اما مربیگری مانند بازی کردن نیست.

اینتر با میلان صدرجدولی هم امتیاز شد اما میلان در صورت پیروزی در بازی امشب خود مقابل کالیاری صدر را پس خواهد گرفت. مانچینی در این رابطه می‌گوید: فکر می‌کنم آن‌ها هارمونی خود را پیدا کرده‌اند. میلان تیم جوانی است. در ابتدا تصور می‌کردم آن‌ها تا یک حد مشخص پیشرفت می‌کنند و تا حدی امتیاز می‌گیرند اما میلانی‌ها همچنان در صدر جدول قرار دارند. اگر آن‌ها کالیاری را شکست دهند می‌توانند خطرناک باشند و تا انتهای لیگ مدعی بمانند.

1101