تست مجدد احمد نور در پست جدید

تست مجدد احمد نور در پست جدید

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قرمزها در بازی مقابل فولاد مانند دو بازی گذشته از سه هافبک دفاعی این تیم به صورت همزمان استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در خط میانی قرمزها از میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا همانند دیدار قبلی در پست هافبک دفاعی استفاده کرده است و کنار آنها نوراللهی حضور خواهد داشت تا علاوه به حضور بیشتر در کارهای هجومی بتواند در کنار احسان پهلوان به تغذیه مهدی عبدی و وحید امیری در خط حمله بپردازند.

سرلک و کامیابی نیا در این بازی با وظیفه دفاعی بیشتر برابر خط میانی فولاد که از نفراتی فیزیکی با قابلیت طراحی ضدحملات سریع بهره می‌برند، به دنبال این خواهند بود که مانع از دستیابی جواد نکونام به هدف این تیم شوند. 

همه نگاه‌ها در بازی پرسپولیس مقابل فولاد به احمد نوراللهی است، بازیکنی که در‌ دربی چند موقعیت مناسب گلزنی را از دست داد تا هجمه شدیدی متوجهش باشد و امیدوار است اینبار مقابل فولاد شرایط متفاوتی را تجربه کند.

به نظر می رسد که یحیی گل محمدی هر چند احمد نوراللهی در بازی مقابل استقلال در دربی پایتخت موقعیت های گلزنی را نتوانست به ثمر برساند اما همچنان از عملکرد او در این پست راضی به نظر می رسد.

7655