اینتر ۲۲-۲۰۲۱؛ هم نام و لوگو تغییر می‌کند هم اسپانسر روی لباس

اینتر ۲۲-۲۰۲۱؛ هم نام و لوگو تغییر می‌کند هم اسپانسر روی لباس

پایگاه خبری فوتبالی – لوگوی تیم اینتر به زودی تغییر خواهد کرد و از ماه مارچ (فروردین) لوگوی جدید این تیم روی لباس قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، چند منبع معتبر در رسانه‌های ایتالیا اعلام کرده قرار است به زودی لوگو و نام باشگاه اینتر ایتالیا تغییر کند.

در ابتدا قرار است نام رسمی باشگاه اینتر از «Football Club Internazionale Milano» به معنای باشگاه فوتبال اینترناسیوناله میلانو به «‌Inter Milano» تغییر کند تا ارتباط بین باشگاه و شهر برجسته شود. این خبر را گازتا دلو اسپورت و ایل کوریره دلا سرا منتشر کرده‌اند.

لوگوی فعلی تیم اینتر هم که شامل چند دایره با رنگ‌های اصلی تیم و حرف‌هایی که شامل نام باشگاه می‌شوند، است قرار شده تغییر کند و با ترکیبی مینی‌ مالیسیت (سبکی مانند لوگوی یوونتوس) طراحی شود و در طراحی هم اولویت بر تاکید روی دو حرف I و M خواهد بود.

گفتنی است چندی پیش اعلام شد مالکین اینتر به دنبال جذب سرمایه‌گذاران جدید است و حالا هم صندوق سرمایه گذاری BC partners در حال مذاکره برای خرید سهام هستند. اسپانسر همیشگی اینتر یعنی شرکت پیرلی هم در فصل جدید دیگر نامش روی لباس اینتر قرار نخواهد گرفت و نام یک شرکت جدید با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو در سال روی لباس اینتر قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد در فصل جدید اینتر تغییرات بسیار زیادی خواهد داشت.

1101