امید فدراسیون در پرونده ویلموتس؛ دادگاه عالی ورزش و موجودی در فیفا

امید فدراسیون در پرونده ویلموتس؛ دادگاه عالی ورزش و موجودی در فیفا

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش به شکسته شدن رای شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال امیدوار است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق تیم ملی فدراسیون فوتبال را مجبور به پرداخت رقمی در حدود 6.5 میلیون یورو کرده است که فدراسیون و وزارت ورزش امیدوارند کشاندن پرونده به دادگاه عالی ورزش و دفاعیات جدیدشان باعث شود که رای صادر شده، شکسته شود.

وزیر ورزش در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرگزاری ایسنا ابراز امیدواری کرده که وکلای ایران بتوانند رای صادر شده از سوی فیفا درباره شکایت ویلموتس را لغو کنند.

او گفته است: زمانی که شرح رای محکومیت در پرونده از سوی فیفا به دست فدراسیون فوتبال رسید، مجموعه وکلا و صاحب نظران حقوقی معتقد بودند که دفاع خوبی انجام نشده و بسیار امیدوارند در این مرحله بتوانند موفق شده و حکم مربوطه را بشکنند. در این خصوص از یک وکیل خارجی متبحر استفاده و از دو مشاور حقوقی بین المللی دیگر نیز مشاوره و نظریه حقوقی اخذ شد.

مسعود سلطانی‌فر البته به نیمه خالی لیوان هم نگاه کرده است. اینکه اگر دادگاه عالی ورزش رای فیفا را تائید کند، تکلیف چه خواهد شد. توضیح او در این زمینه را بخوانید: فدراسیون فوتبال چیزی معادل این رقم را در فیفا سپرده دارد و اگر اشتباه نکنم حدود هفت میلیون دلار موجودی فدراسیون فوتبال در فیفا است و امیدواریم با همکاری بهترین وکلا، حکم پرونده ویلموتس شکسته شود.

1984