عبدی در گفت و گو با فوتبالی: به بازی با استقلال خوشبینیم

عبدی در گفت و گو با فوتبالی: به بازی با استقلال خوشبینیم

پایگاه خبری فوتبالی-  سایپا با برد مقابل ذوب آهن انگیزه های زیادی برای دیدار حساس با استقلال دارد تا بتواند این تیم را از پیش رو بردارد و شرایطش را بهتر از قبل کند.

به گزارش فوتبالی، مهرداد عبدی در خصوص پیروزی سایپا مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم ولی با بی‌دقتی موقعیت ها را از دست دادیم و با شروع نیمه دوم باز هم بازی در دست ما بود و خدا را شکر توانستیم گل بزنیم. بعد از گل به خاطر اینکه فشار روی تیم ما بود و نتیجه نگرفته بودیم تیم ما کمی تحت فشار بود و عقب نشست و متاسفانه گل خوردیم و نکته خوب اینجا بود که توانستیم بلافاصله گل بزنیم و این موضوع باعث شد برد خیلی برای ما شیرین‌تر شود . ذوب آهن تیم خوبی بود و خدا را شکر توانستیم این بازی ۶ امتیازی را ببریم تا شرایطمان در جدول بهتر شود، انشالله که ادامه دار باشد .

او در خصوص جوان بودن تیم سایپا و نقش این موضوع در نتایج اخیر تیمش گفت: تیم ما جوان است و چون فصل قبل تعداد مساوی ها زیاد بود و امسال هم آن روند تکرار شد، این موضوع ما را تحت تأثیر قرار داد و خیلی افراد سوال می‌کردند که چرا سایپا پشت سر هم نتیجه تساوی به دست می آورد؟ بالاخره تیم هم جوان است و بازیکنان کمی تحت فشار بودند اما خدا را شکر که توانستیم ذوب‌آهن را ببریم و در چند بازی دیگر هم حقمان برد بود که به حقمان نرسیدیم. اگر یکی، دو برد خوب دیگر بیاوریم قطعا حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. چون ما یک کادر فنی بسیار عالی که در راس آن آقای صادقی قرار دارد و همچنین بازیکنان فوق العاده با انگیزه ای داریم.

عبدی در پایان در خصوص دیدار پیش رو با استقلال افزود: شنبه با استقلال بازی داریم . استقلال تیم بزرگی است و بازی با این تیم ها همیشه سخت است ولی ما صددرصد به دنبال سه امتیاز هستیم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. به بازی با استقلال خیلی خوشبین هستیم.

1122