در آستانه بازی امروز، خاطرات خوب یحیی با فولاد

در آستانه بازی امروز، خاطرات خوب یحیی با فولاد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قرمزها امروز در حالی مقابل فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت که سابقه حضور در این تیم به عنوان بازیکن را در کارنامه خود دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و فولاد در طول تاریخ‌ دو باشگاه، ستاره‌های مشترک زیادی داشته‌اند. یکی از همان ستاره‌ها،حالا به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس حضور دارد. یحیی گل‌محمدی مهمترین بازیکنی به شمار می‌رود که هم برای پرسپولیس و هم برای فولاد توپ زده است. سرمربی امروز قرمزها در جدال با تیم خوزستانی، سابقه بازی در هر دو باشگاه را دارد. یحیی پس از چهار سال عضویت در پرسپولیس، سال 78 به فولاد خوزستان پیوست و چهار سال نیز برای این باشگاه توپ زد. 

پس از درخشش گل‌محمدی در فولاد، پرسپولیس دوباره به سراغ این مدافع رفت و او را به ترکیب این تیم اضافه کرد.یحیی زمانی که در فولاد به عنوان بازیکن حضور داشت همواره یکی از ارکان اصلی خط دفاعی این تیم بود و در آن زمان پای ثابت اردوهای تیم ملی در زمان بلازویچ بود، یحیی در زمان حضور وینگو بگوویچ و مدیریت اکبر غمخوار به پرسپولیس برگشت و در کنار بازیکنانی مانند علی دایی، کریم باقری، کاویانپور و .. تیم کهکشانی پرسپولیس را تشکیل دادند اما در پایان فصل نتوانستند به مقام قهرمانی برسند.

7655